امام جمعه بابل:
حضور گسترده در 22 بهمن اوج پیوند مردم با نظام را به رخ جهانیان کشاند خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با تقدیر از حضور پرشور و کم سابقه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: حضور میلیونی مردم در 22 بهمن امسال اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و اوج پیوند مردم با نظام را به رخ جهانیان کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام‌ مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل ضمن تقدیر از حضور پرشور و کم سابقه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: حضور میلیونی مردم در 22 بهمن  امسال اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و اوج پیوند مردم با نظام را به رخ جهانیان کشاند.

 

وی افزود: از برکات انقلاب اسلامی تا امروز حضور مردم در صحنه  پایداری در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بابل به حیرت رسانه های بیگانه از حضور مردم بعد از سی و پنج سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره  و تصریح کرد: حضور پرشور مردم در حماسه‌هایی مانند 22 بهمن بیانگر این است که مردم حضور خود را در این راهپیمایی واجب می‌دانند و برخلاف ادعای رسانه‌های غربی همچنان به انقلاب اسلامی عشق می ورزند.

 

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور پرشور خود در 22 بهمن عزم و اراده خود و اقتدار نظام را نشان دادند و بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا بیعت کردند.

 

حجت الاسلام روحانی به اثرگذاری راهپیمایی 22 بهمن امسال و حضور در صحنه آنان در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت:  حضور مقتدرانه مردم موجب حضور قدرتمندانه مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران شده است و آن‌ها به پشتوانه حضور مردم برای حمایت از انقلاب ،مقتدرانه در مذاکرات حاضر می‌شوند.

 

وی با انتقاد از برخی جشن هایی که به بهانه دهه فجر موازین شرعی را رعایت نمی کنند، گفت: متأسفانه برخی ها به بهانه جشن های پیروزی انقلاب  قبح شکنی کردند و ارزش ها را با مسائلی مانند کنسرت موسیقی زیر سؤوال بردند.

 

امام جمعه بابل با هشدار نسبت به تکرار این دست برنامه ها که با موضوع و محتوای انقلاب همخوانی ندارد، یادآور شد: هشدار می‌دهم و تعارفی ندارم‌، هر سازمان و نهادی که در این زمینه مقصر باشد اگر روند خود را ادامه دهد مجدانه در مقابل او خواهم ایستاد و بدانند مردم انقلابی پاسخ آن‌ها را خواهند داد.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه دعای ندبه در شهرستان بابل اذعان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم دعای ندبه شهرستان بابل که در مصلای جمعه برگزار گردید برخواسته از پیشینه دینی و مذهبی مردم این شهرستان دارد./1313/پ203/ب1